config

當人與耶穌基督建立了直接,而且個人的關係後,聖經告訴我們神所賜下的聖靈,就會就入基督徒的裡面,開始轉化一個人的生命。所以當一個人接受了基督的信仰後所發生生命的轉變,主要不是因為遵守戒律、規條或信仰團體這種透過外力的約束而改變。基督徒生命的轉化,是因為神的靈在每一個人的生命中,因材施教,從內到外的結果。不是受外在條件強加的改變,而是由內到外自然、發自內心的轉化。羅馬書 12 章 正是告訴我們這到底是什麼樣的轉化。

Please continue to worship our Lord through your faithful offering. Click the following link to give: http://ecbcchurch.wixsite.com/english/give

Please feel free to contact Pastor Sunday through email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.